על קורסי הזכיינות המיוחדים של Fran & Mark כבר שמעתם? לחצו כאן ועברו לאקדמיית הזכיינים הדיגיטלית של
Fran & Mark!
עיצוב חלונות ראווה
חנויות רבות מוכרות מוצרים אותם יש צורך להציג בצורה נאותה לקונה. החנויות הללו משקיעות מחשבה רבה בעיצוב הפנימי החייב להיות מבוסס על שני אלמנטים חשובים, פרקטיות לצד ניראות טובה המשדרת חינניות רבה. יחד עם זאת, חנות אמורה למשוך אליה את הקונה הפוטנציאלי ועושה זאת בשתי דרכים עיקריות: שילוט בעל תוכן ומראה מתאימים כולל הלוגו, אם קיים, ובנוסף, חלון ראווה מעורר סקרנות המושך את העין כבר במבט חטוף, המאפשר הצצה לתוך החנות ומציג שלל מוצגים אותם רוצים לחשוף.
חלון ראווה אמור, בין היתר, להוסיף, מידע על החנות. ויש צורך להבין מה מטרתו. לשדר יוקרה או עממיות, למשוך קהל חדש או לשדר מסר לקהל הקיים. האם לחברו למיתוג של העסק או ללוגו החדש ובהתאם לקו הזה לעצבו? בכל חלון ראווה חייבים להיות אלמנטים שונים. מדפי תצוגה נאים ומקוריים, מוצגים מיוחדים ומעוררי עניין, מדבקות, תמונות עם צבעים וגרפיקות מיוחדות, ואלמנטים נוספים של קישוט המתאימים לעיסוק החנות והמוסיפים עניין ואווירה.
נושא חשוב הוא התאורה לסוגיה. ניתן להשתמש בתאורת היצף חזקה, בתאורת ספוטים למיקוד, תאורה צבעונית ועוד. ההנהלה קובעת אלו מוצגים יוצגו. למשל, האם בגד חדש שרק המהווה חידוש אופנתי? או בגד פופולארי כמו ג'ינס? הוא הדין למשל, לגבי חנות נעליים.
בעיצוב חנויות בגדים יש צורך בשילוט מתאים למוצגים הכולל מידע רלוונטי וממוקד. חלון ראווה צריך להיות מעוצב בחינניות ולא בצפיפות רבים מדי כדי לא להעמיס על העין. מיקוד נכון במוצגים מסוימים יוביל התעניינות רבה מאוד. חלון הראווה הוא שטח הפרסום הנגיש והיעיל ביותר וכדאי לנצלו היטב. בעת
עיצוב חנות מומלץ להיעזר במעצבים בעלי מוניטין בתחום. הם ילמדו את הנושא, יקבלו מידע מבעל החנות ויספקו פתרונות עיצוב נהדרים.