עיצוב חנות בגדים
חנות חייבת להיות מעוצבת היטב כדי למשוך את עיני הקונים ולגרום להם להיכנס ולשהות בה זמן רב ככל הניתן. חווית הקניה חשובה ותורמת לקניות משמעותיות. העיצוב חייב להיות פרקטי ונאה. חשיבות גדולה יש לשילוט חיצוני מתאים שתפקידו לספר בכמה שניות את סיפור החנות. כלומר: איזה סוג חנות היא זאת ואיזה ביגוד מוכרים.
עיצוב חלונות ראווה יעוצב כך שיסקרן את המציץ אליו. הוא מספק את הרושם הראשון וככל שיהיה מעניין כן יפתה את הלקוח להיכנס.
עיצוב חנות בגדים יכלול כניסה חשופה ולא עמוסה בפריטים על מנת שתהיה מזמינה. בכניסה להניח דוכנים נמוכים אשר לא יסתמו את מראה פנים החנות. המרחב הפנימי יהיה גדול ויאפשר מעבר בין דוכנים ומדפים. בחנות ביגוד יסדרו את המחלקות על פי נושאים, ובעיקר, על פי מין הלקוח וגילאים וכדומה. כך, מחלקת נשים, גברים, ספורט, הלבשה תחתונה ועוד. תשומת לב מיוחדת יש להקדיש לתאורה על גווניה השונים, ובנוסף, יש להצמיד שילוט מתאים ותמציתי לביגוד ולמחירים המבוקשים. מומלץ להיעזר במעצב מקצועי בתחום.